Malin

En blogg om mig

6 juli 2011

Publicerad 2011-07-06 10:23:38 i allmänt,

Hejhopp!

Idag vaknade jag och somnade om ungefär tre gånger. Det är ovanligt för att vara mig eftersom jag brukar vakna en gång och sen är jag klarvaken. Men första gången jag vaknade var kvart i sju. Då vaknade jag av att jag inte kunde andas. Det var jäkligt läskigt, men bara jag fick hosta sådär tio minuter så gick det över. Trodde jag var påväg att dö faktiskt. Det var svårt att hosta också eftersom jag inte kunde dra in någon luft. Men det gick bra tillslut. Jag kunde somna om jag när jag gick upp var klockan 09.39, skönt!

Idag blir det en tripp till Charlottenberg iallafall! Åker med 12.05 bussen och sen tar jag något tåg hem som fortfarande är oklart. Det beror på lite vad klockan är och sådär. Har iallafall skrivit upp tiderna, ska kolla dem på datorn en gång till så att det verkligen stämmer. Haha.

Nu äter jag frulle och lyssnar på finaste Veronica Maggio och taggar inför hennes spelning på Arvika hamnfest den 5 augusti, AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela