Malin

En blogg om mig

28 juli 2011

Publicerad 2011-07-28 22:51:40 i allmänt,

Godkväll!

Jobbet idag gick hur fint som helst. Undrar om det finns någon som trivs så bra på jobbet som jag gör. Tror faktiskt inte det.

Innan bussen gick 12.05 så fikade jag med Sofie, för hon skulle nämligen åka med samma buss. Trevligt med sällskap, dock sov typ båda på vägen! Haha. Sen satt vi i solen också, det var skönt och varmt!

Nu när jag kommit hem har jag ätit kilovis med mat, som vanligt. Jonna undrade verkligen om jag skulle äta så himla mycket. Haha, men är man hungrig så är man!

Imorgon ska jag, Jonna och mamma till Ingestrand om det är fint väder, vilket vi hoppas på. Sen ska jag repa och spela med klassen, får se vart detta leder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela