Malin

En blogg om mig

27 juli 2011

Publicerad 2011-07-27 12:18:48 i allmänt,

Hej!

Idag fick jag sova rätt så länge, verkligen skönt. Har inte sovit ut på flera veckor känns det som. Men jag sov till halv tio, och det duger för att vara mig. Det är tillochmed länge för att vara mig. Så nu är jag utsövd.

Kommer nog inte göra så mycket idag. Slappa hemma hos pappa, gött! Har sett två roliga och fina saker nu. En i tidningen och en på skinkpaketet. Tänker lägga upp bilderna så ni också får se


Här är en annons om vår spelning på fredag. Roligt att de har satt in en annons om det!


Detta är då det finurliga namnet på skinkpaketet. Tyckte det var väldigt roligt, dock tog det en liten stund innan jag förstod. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela