Malin

En blogg om mig

26 juli 2011

Publicerad 2011-07-26 06:53:52 i allmänt,

Morrn

Frukost 06.51 är ju rätt gött. Glömde att jag inte behövde gå upp så tidigt, men jaja. Man orkar ändå inte somna om. Inte jag iallafall.

Efter jobbet idag kommer ju pappa och hämtar upp mig. Skönt, så slipper jag vänta i en och en halv timma på tåget.  Men detta innebr också att jag måste ha med mig en bag. I-landsproblemet för dagen har vi här. Men det får väl gå. Kan va bra då jag ändå behöver med mig grejer att underhålla mig med en timma på jobbet innan jag börjar. Tur att jag läser en bra bok nu, då går tiden mycket fortare!

Nu ska jag fortsätta med min frukost. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela