Malin

En blogg om mig

25 juli 2011

Publicerad 2011-07-25 21:55:24 i allmänt,

Hej! Eller godkväll, vad ni nu vill.

Har jobbat hårt som bara den idag! Har inte skrattat eller retats (eller blivit retad för den delen) på länge. Galet rolig arbetsdag har det varit. Skönt. Jobbar mellan 10 och 19 imorgon. Det bästa med det är att pappa hämtar mig efteråt för då åker jag hem till honom och spenderar min lediga onsdag där! Kul, har inte träffat pappa på för länge! Kattan får jag träffa då med. Undrar vad hon tycker när jag luktar annan katt, haha.

Lagade mig gröt när jag kom hem, mumma. Så det har jag smällt i mig. Men gröt blir man knappast mätt på, så funderar på att göra mig några smörgåsar. Lika bra det, så är jag inte hungrig när jag ska sova.

Tänker gå till mamma och katterna i soffan också. Undrar hur tomt det kommer bli efter att de har åkt hem.


Lille Dooleys! (värsta fotomodell som sitter helt still när man ska ta kort)


Tussie (Tutsi) som inte alls sitter lika still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela