Malin

En blogg om mig

23 juli 2011

Publicerad 2011-07-23 14:03:47 i allmänt,

Hej!

Stjärnspelen är ingen hit med massa regn. Vi stod under tattartältet (äsch, ingen idé att jag förklarar för det är inte kul om man inte har sett det) och det regnade osm bara den. Benet och rumpan blev sköblött och det var inte roligt att vara kvar. Så jag åkte hem och bytte om lite och ska snart till mormor och morfar! Mumma med mat. Sen åker jag kanske tillbaka till Vik, det skulle vara kul. Men jag vet inte pga vädret. Har redan träffat massa kul folk och det är imorgon som min Ida kommer!

Ska alldeles strax gå, så ni får väl en fin bild på något random!


Denna blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela