Malin

En blogg om mig

22 juli 2011

Publicerad 2011-07-22 08:50:56 i allmänt,

Godmorgon!

Fult väder idag = bra att jag jobbar! Haha

Känns bra att jag fått information om Stjärnspelen också. Vet ingenting. Vet bara att jag ska vara funktionär på spjut på söndag. Jaha, vilken tid ska jag vara där då? Äsch, får leta upp någon, imorgon, som vet. Det är ju också meningen att jag ska hjälpa till med att fixa i ordning allt idag. Men det börjar tio och håller på tills allt är klart. Man kommer när man kan. Jaha, jag kommer hem tio i nio, är allt klart då? Känns som att jag sviker. Menmen, kan inte rå för att jag jobbar.

Nu ska jag äta, för jag är vrålhungrig! Hoppas någon av mina fina flickor åker med bussen idag så man får lite sällskap!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-07-22 09:36:54

jag är typ, dödssjuk eller ngt :(



ögoninflammation och förkyldning....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela