Malin

En blogg om mig

2 juli 2011

Publicerad 2011-07-02 08:47:01 i allmänt,

Morrn!

Äter frukost och ska snart bege mig av till älskade Charlottenberg för jobb mellan 10 och 19. Skönt att jag slipper vara med och stänga faktiskt. Får se hur mycket kö det är vid sju idag. Igår när vi skulle stänga var det asmycket folk så vi fick säga till dem att de var tvungna gå till kassan. En del var förvånade över att vi stängde åtta, jaja.

Efter det får jag knalla runt på centret i en timma innan jag går till tåget. Men det gör inget, kan nog hitta mig några saker eller två. Haha. Ska kolla på ÖB efter en bok jag kan göra till ett fotoalbum! För jag har tänkt på det länge men har inte hittat någon bra bok än. Men jag har sett en potentiell faktiskt.

Nu måste jag fortsätta äta om jag ska bli klar innan vi åker!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-07-02 13:12:06

SV: JAA!! Då blir våra telefoner syskoon :D:D:D:D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela