Malin

En blogg om mig

18 juli 2011

Publicerad 2011-07-18 21:23:06 i allmänt,

Hejhopp!

Idag jobbade jag över en timma, eftersom jag ändå var tvungen att vänta i centret i en timma innan jag kunde gå till tåget. Så jag jobbade och behövdes eftersom två som skulle jobba till åtta inte var där. Så det fanns saker att göra! Och himmel vad det har varit mycket folk idag! På en måndag. Kändes fel, haha.

Imorgon blir det en sväng till Karlstad, kanske Mariebergsskogen med Jonna och mamma. Annars ska vi köpa kamera till Jonna. På kvällen blir det bio med Jonna och Stina, kulkul! Harry Potter såklart. Måste se den sista filmen, även fast jag inte har hängt med alls i den senaste tre - fyra filmerna! Haha. Får ha en helg med alla filmer någon gång.

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-07-18 21:44:47

SVÅÅÅR: JIHOOEE :D:D:D:D:D hoppas det jag har köpt inte är gammalt xD har legat sen du fyllde (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela