Malin

En blogg om mig

17 juli 2011

Publicerad 2011-07-17 12:49:53 i allmänt,

Hej.

Idag är jag ledig och det är fantastiskt! Ska njuta hur mycket som helst. Sen jobbar jag imorgon, och är visserligen ledig på tisdag. Men sen jobbar jag lite igen. Men jaja. På tisdag har jag massa grejer inplanerade ändå, så jag har fullt upp!

Till helgen får jag träffa världens bästa Ida Thörngren igen! Vi har inte sett varandra på hur länge som helst, ska bli helt awesome! Det är alltså Stjärnspelen och jag ska vara funktionär hela söndagen på spjutet. Först ville de att jag skulle vara grenledare. Men det hade sett ut. En 18-årig tjej som är chef över en hel gren. HAHA! Men jag vill inte ha så mycket ansvar, så jag tackade nej till det men sa att jag kunde hjälpa till. Så alla mina kompisar får hälsa på mig där under helgen, hihi.

och just det! Har precis beställt 100 bilder från Fuji, så de kommer väl till veckan också. Lovely!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-07-18 19:17:10

har en fööööödelsedaaagspresent terreeej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela