Malin

En blogg om mig

16 juli 2011

Publicerad 2011-07-16 06:26:31 i allmänt,

Morrn!

Jobba 8-17. Behöver jag ens förklara varför jag är uppe nu?

Ska köra Jonna tjugo i sju till hennes jobb, sen hinner jag hem innan jag åker till mitt älskade Charlottenberg. Hoppas många roliga jobbar idag iallafall! Okej, det brukar det va, så vi satsar på det!

Annars ska jag hem och sova typ, haha. Inatt hade jag kattsällskap, lovely. Tussie sov precis bredvid huvudet på mig och jag lyckades faktiskt ligga stilla så att hon också kunde få sova. Doolies sitter på bordet i skrivandets stund och myser. Härligt med liv i lägenheten!

Nej, nu måste jag gå om jag ska hinna. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela