Malin

En blogg om mig

14 juli 2011

Publicerad 2011-07-14 22:18:37 i allmänt,

Hej, eller godkväll kanske!

Har inte haft någon tid för bloggen alls idag. Men det är rätt skönt, att ha saker att göra hela tiden.

Jobbet gick bra och snabbt. Har skrattat mycket med mina medjobbare! Älskar jobbet och trivs som fisken i vattnet. Sen mötte jag upp Matilda för vi skulle åka buss tillsammans hem. När jag kom till Arvika hämtade Tes och mamma mig för vi skulle köpa lite grejer till katterna som ska bo hos oss i två veckor nu! Kuuuul! De fick leksaker, så nu är de igång för fulla muggar och leker som bara den!

Imorgon är det jobb 12-20, sen hem och vila mig och feta mig. Göööööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela