Malin

En blogg om mig

1 juli 2011

Publicerad 2011-07-01 08:26:48 i allmänt,

Godmorgon!

Idag regnar det som bara den och jag är överlycklig just därför! För tänk om det hade varit strålande sol och jättevarmt. Jag hade dödat vädergudarna för att det skulle varit fint väder när jag jobbar. Så nu behöver jag inte döda någon, och det är ju alltid ett plus.

Jobb, 11-20. Har iallafall en busskompis på vägen dit och en tågkompis på vägen hem. Matilda jobbar nämligen likadant pass som mig så vi åker tillsammans. Det går bra bussar och tåg också! Behöver inte vänta något alls i princip. Så det är riktigt skönt.

Nu ska jag läsa tidningen sen äta och packa och allt jag behöver göra!

Vi kanske inte hörs något mer idag om jag inte slänger upp lite gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela