Malin

En blogg om mig

Vampire Weekend

Publicerad 2011-01-06 19:45:48 i allmänt,

Åh, jag vet inte vad som fått mig att bli helt upp över öronen förälskad i detta band! Det är så fantastiskt. Min favoritlåt just nu är nog från albumet "Contra" och låten "Diplomat's son", fått en mindre förälskelse i den! Så fantastisk!

Förut var ju Tes, Alen, mormor och morfar här, var jättekul! Vi skrattade som vanligt och spelade plump. Det var så synd om morfar, för han fick hela tiden alla skitstick som ingen ville ha! Men det var kul att han var med idag, han brukar nämligen stå över hela tiden. Men idag var han med! Jag var bara med en gång, för vi blev så många att vi skulle fått börja så långt ner. Men då var jag bara en plump bakom Alen (FAN) så jag ger betyget godkänd, hade Alen varit efter mig hade det blivit bättre! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela