Malin

En blogg om mig

träning, tv, idrott, csi

Publicerad 2011-01-13 20:35:09 i allmänt,

Nu är det mycket pågång! Eller det har varit också. Har varit på träning, fem energiska utövare, två sega tränare och en ÖVER(!)energisk åskådare! Haha, det slutade som vanligt, mycket skratt, mycket tillsägningar och lite träning. Men det är så det får va ibland. 

Efter att jag hade kommit hem (läs: efter en lång vandring hem, det tog 11 minuter) så gick jag direkt till kylskåpet och hämtade snickerskakorna, eller det som var kvar av dem. Och nu har jag ätit upp alla (mamma fick en för att hon är sjuk) GOTT VARÄÄÄÄÄÄ!

Har även börjat på idrottsuppsatsen, har skrivit en halv sida redan, det tog ungefär 20minuter.. Känner att jag ska lägga ner mig i dethär! Ska satsa, måste göra bra ifrån mig nu. Måste få ett MVG i idrott! Skulle va ganska skönt. Måste dock bli bättre på orientering, och det känns som en omöjlighet, eftersom jag inte KAN orientera. Dessutom ska vi övernatta i skogen dagen före eller dagen efter orienteringen.... SUCK!

Snart blir det CSI miamiiiiii, eller om 32 minuter.

Ha det gött alla goa å gla-a!


En bild på mig och Sofie från nyår!

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2011-01-13 21:12:02

Jag får ingen inspiration av det filmen visade eller det som står på pappret!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-13 21:41:47

SNygga tjejer!

Du är duktig du som börjat. Jag orkar inte :P Får ta idrotten i helgen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela