Malin

En blogg om mig

Signed, sealed, delivered

Publicerad 2011-01-17 18:48:20 i allmänt,


Sitter och knåpar och tänker "vilka låtar kan man spela bra?" till våran turné. Jag måste komma på några förslag, vill bidra med massa låtar. Sen ska låtarna passa oss som musiker och allt. Svårt det här!

Körlektionen idag gick så bra! Var jättenöjd när jag kom hem. Tom berömde massa, sa att jag hanterar bilen väldigt bra och massa. Blev jätteglad. Hade nog en väldigt bra dag överlag, hade jättebra inställning innan jag satte mig i bilen, och jag tror att det märktes på min körning också. Så nu gäller det att ligga i med lektioner och teori, så att jag får körkortet när jag väl vill ha det. Svårt kommer det bli, men jag kämpar vidare.

Top Model sen, och jag har för mig att det även är CSI? Hoppas på det iallafall.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-17 20:43:59

haha, ja professor Rape är också skit kul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela