Malin

En blogg om mig

Morgonrock och tofflor

Publicerad 2011-01-19 16:51:09 i allmänt,

Sitter och myser! Har precis beställt 100st foton! De ska dimpa ner i brevlådan, om de inte är för feta, om 2-5 vardagar. Så jag lär få dem i början av nästa vecka. Ska bli så kul att ha riktiga foton i handen igen, och inte bara se alla bilder på datorn. Så imorgon ger jag mig ut på fotoalbumsjakt! Ska hitta något snyggt album som jag kan förvara minnena i.

Ni ska självklart få ta del av några bilder jag skickade efter.




ÅÅÅÅÅÅÅH, der ni hur söt bild!?


Alltså, Matilda kan konsten med fina bilder!


FUNKY TOOOOOOWN! Saknart!

Det var fyra av 100 bilder, tror ni inte vill se alla

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-01-19 17:11:28

Vi vill se alla!!! Iaf några fler! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela