Malin

En blogg om mig

Leverpastej och varm choklad

Publicerad 2011-01-17 14:07:47 i allmänt,

Idag blev första halvan (alltså innan lunch) inte direkt som vi tänkt oss tror jag. Alla pratade i mun på varandra och vi kom inte fram till rätt saker. Vi tänkte för mycket på lokaler och skolor, istället för tema och upplägg. Men det ändrades efter en fin lunch på City med fina flickor! Då började vi samarbeta lite mer, och verkligen ha så kul som dagen nog var menad till att ha! Så vi spånade idéer till teman och låtförslag kom vi på också. Nu gäller det bara att hitta på egna låtförslag, sitta och lyssna på massa musik på Spotify för att hitta gobitarna som man gärna vill spela och sjunga!

Jag tror det kommer bli bra i slutändan.


Min kära klass! Ett och ett halvt år kvar, sen försvinner alla åt olika håll.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-17 14:36:28

Jag tycker vi lyckades riktigt bra tillslut! Jag gillar "på spåret"-idén! :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-17 14:37:11

SV: och tack så mycket fina du! Jag blir så glad! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela