Malin

En blogg om mig

Kul dag.

Publicerad 2011-01-04 22:21:24 i allmänt,

Idag har varit jättebra, trots deppen nu.. Det går som det går, tänker gråta hur mycket jag vill och orkar. Ända tlls jag somnar.

Bowlade och åt med Matilda och Sofie förut, var nog det roligaste och bästa jag gjort på väldigt länge! Älskar dem verkligen, lyser upp varje stund jag ser dem! Så fantastiska! Bilder från våra bowlingposer lär ju komma upp! Kommer va fantastiskt, som vanligt.
Vi var på Rajjens såklart. Det var jättekul och god mat! Vi fick förlora en serie var, haha. Vi sög nog ganska hårt egentligen! Matilda fick högsta serien på 144, sen var vi inte i närheten av den såklart... Haha. Men kul hade vi, och jag tänkte på annat för en gångs skull..


(ändå sitter jag här och väntar på ett sms som förklarar allt.... jag lär få sitta länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela