Malin

En blogg om mig

Kate & Leopold

Publicerad 2011-01-09 22:58:30 i allmänt,

Åh, sitter och ser på en gullig film, Kate & Leopold. Har inte sett den innan, kanske är en lite mindre skandal... Men nu gör jag det iallafall! Och jag gillar den, mysig liten film. Vet dock inte när den slutar, och jag som tänkte gå upp tidigt imorgon för att få tillbaka den rätta dygnsrytmen! Ajaj, får se hur det blir med det!

Sofie var här förut. Vi såg på Upp, eftersom hon inte sett den. Vi skrattade och "aaaw"ade och allt som hör till den filmen! Trevligt att hon var här tycker jag! Har inte setts så mycket under lovet, så det var skönt att få träffa henne lite iallafall!

Okej, grät nästan till Kate & Leopold. När hon bad honom sova över. Insåg att jag lär inte få ha en man bredvid mig på länge. FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela