Malin

En blogg om mig

hatade kvällar

Publicerad 2011-01-17 22:15:54 i allmänt,

Igår grät jag för att jag saknade dig. Hur patetisk får man bli?

Kvällsdeppen kommer varje kväll. Jag vet inte varför. Har varit på ett strålande humör hela dagen. Har pratat och skrattat (så jag nästan kissat på mig) och allt. Men nu kommer den, smygandes över mig, kvällsdeppen. Tror jag lider av stora hormonsrubbningar. Men så är det ibland. Får väl lära mig hantera det på annat sätt än att se CSI och folk som dör och är ledsna. Det lär ju inte jag må bättre av.

Imorgon är iallafall en ny dag, jag hoppas inte kvällsdeppen kommer över mig då också. En kväll utan depp är väl inte för mycket begärt? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela