Malin

En blogg om mig

Halkbanan

Publicerad 2011-01-26 17:56:06 i allmänt,

Jani, har nästan precis kommit hem efter en heldag i Karlstad och Grums. Kört bil har jag gjort jättemycket. Suttit ner har jag nog gjort ännu mer. Ska somna tidigt ikväll. Somnade i bilen påväg hem också! Haha, det var nog dagens fail. Men mina ögon gjorde så ont och jag somnar så lätt i bilar. Men jaja. Alla fick se hur jag ser ut när jag sover iallafall. Ett gott skratt!

Men det gick relativt bra. Kunde verkligen inte svänga på halt underlag.. Det gick åt helvete. Hamnade på andra sidan vägen. Och ÖVER den och i en snövall. Haha, Tom borde ha skrattat rätt skönt åt mig. Men jag gav iallafall inte upp, även fast jag blev fly förbannad på migsjälv för att jag inte fixade det. Sen försökte jag intala mig själv "det är bara övning, det gör inget att åka in i snön", men det gick ju som det gick. Dvs inte alls.

Men nu är det gjort, och jag hade kul när jag körde iallafall!

Nu taggar vi med KuHi ända tills jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela