Malin

En blogg om mig

foton

Publicerad 2011-01-18 22:14:20 i allmänt,

Imorgon ska jag beställa hem lite foton. Har valt ut 100st (dock kollade jag INTE igenom alla bilder jag har, skulle tagit tusen år.) Det tog mig en och en halv timma ungefär.... Endel bilder att gå igenom alltså. Men när jag hade hittat 100st som jag ville ha, orkade jag inte kolla efter fler. Det kommer ju mer tillfällen då man kan beställa bilden. Så nu har jag gjort en ny mapp på skrivbordet "100 bilder gratis" heter den, där samlar jag alla bilder jag ska beställa.

Måste ha kvar den så att jag alltid vet vilka bilder jag har beställt hem, så jag inte får dubletter av dem. lite jobbigt kanske. Men mamma får hjälpa mig med det imorgon! För nu ska jag sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela