Malin

En blogg om mig

Film istället

Publicerad 2011-01-08 22:35:38 i allmänt,

Det blev ingen läsning av boken, det blev framför tv'n istället och filmen John Tucker must die. Har faktiskt inte sett den. Men av det jag har sett så länge så känns den som en riktig chick-movie! Så därför gillar jag den. Tycker om helt ointressanta, dåliga, ingen handling-filmer som denna! Eller, handling har den ju, men typisk tjejfilm är det! Och enligt mig brukar inte de ha speciella handlingar. Handlar oftast om en tjej och en kille, och kärlek såklart.

Så, nu har jag förstört varenda tjejfilm för er! Mohaha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-08 23:36:49

Sorry, cause im new here!

Går du in på min sida för att svara på min kommentar eller whaaaaat?

Gött å kunna varva med simning!

Postat av: Thea

Publicerad 2011-01-08 23:43:07

jag var för snabb i tankarna;)

okej, nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela