Malin

En blogg om mig

färdiglagad potatisgratäng och kassler

Publicerad 2011-01-22 17:34:28 i allmänt,

Ska äta mat sen, såklart. Vad jag ska äta ser ni på rubriken. Fint och gott tycket jag.

Sitter och lyssnar på Sofia Karlsson – Dina Händer - Göteborg och den är så fin att jag tror jag börjar grina snart. Passar så fantastiskt in på livet just nu. Så lyssna på den för att veta hur mitt liv ser ut. Om ni nu är intresserade av det.

Har varit i Charlottenberg och handlat två saker från h&m, en bh och en tröja. Tar kort på det när jag kommer hem till mamma igen. Så biler kanske kommer upp imorgon. Om jag orkar efter helgen hos pappa som är så hård. haha.

Nu får ni iallafall en bild på vad jag möttes av igår när jag kom hit.


En busande katt!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-01-22 19:02:25

SV: jag veeeeeeet :D ska visa díg det next time u come to tarbsy :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-22 19:16:07

Sv: Ja det får vi göra! :D :D

Och snart är det en annan tjej vi ska fira ;) Det måste vi ju börja planera ju! :o det är ju jätte snart!

Postat av: jonna

Publicerad 2011-01-22 20:44:21

FYFAN va GOOOOOOOOO KICKAN ÄR! saknar henne som tusan! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela