Malin

En blogg om mig

dumma dator

Publicerad 2011-01-16 17:35:17 i allmänt,

Ja, idrotten blev klar på mindre än en timma! Och jag blev relativt nöjd med den också. Mamma och Jonna har läst igenom den och tyckte det var bra. Så jag kör på den! Tror inte jag kan skriva den mycket bättre ändå.

Dock har jag insett en sak ännu MER (jag har insett detta för galet längesen, men inser det mer för varje dag som går). Jo, det är såhär. Jag fullkomligt HATAR våran dator. Det tog mig en halvtimma att komma in på min mail. Dock gick det inte, så jag fick köra en "stänga av alla program"-variant och dra upp en ny internetsida innan det gick. Ska nog försöka spara massssssa pengar och köpa mig en egen dator. Går det så illa får jag väl låna eller så. Klarar snart inte av denhär datorn mer. Tror jag kommer kasta ut den genom fönstret en dag.

Så, aggressioner är bra att få ta ut ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela