Malin

En blogg om mig

Det gick för fort vi vände blad

Publicerad 2011-01-08 21:28:16 i allmänt,

Tre månader skulle det ha varit idag. Men så blev det inte.

Och jag är glad nu, det känner så galet mycket bättre! Sämre kommer det inte bli imorgon när jag får träffa Pröppa igen! Det vill säga, Sofie. Underbara unge! Vi ska se på film och prata och skratta och säkert ta fula posebilder! Mohaha.

Ska gå och läsa lite mer i Blondinbellas bok nu, jag gillar den. Den får mig att tänka på ett såntdär bra sätt! Saker jag egentligen vet om, men som jag inte vill inse. Men nu tänker jag mer på allt hon skriver. (Känns kanske lite jobbigt egentligen att erkänna att jag läser hennes bok, men jag önskade mig den faktiskt i julklapp!)


Lägger väl ut en fin bild på en superfin parkering som mamma upptäckte förut! Satan i gatan vad vi skrattade!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-08 21:33:31

Det må jag säga var en sannerligen vacker parkering. Skulle kunnat vara jag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela