Malin

En blogg om mig

CSI, KuHu och Håkan Hellström

Publicerad 2011-01-24 21:29:00 i allmänt,

Efter att ha pluggat kulturhistorian och lyssnat på Håkan hela dagen ska jag nu se på CSI, har för mig att det är NY som går idag. Men jag är inte säker.

CSI är programmet som har fått mig att vilja bli kriminaltekniker. En sån som håller på att kolla fingeravtryck och DNA på brottsplatser. En brottsutredare med andra ord. Helst skulle jag vilja vara i någon stor stad, som tex NY, men jag vill inte flytta från Sverige, av någon himla konstig anledning. Så jag skulle kunna nöja mig med att vara i Göteborg. Sveriges finaste stad enligt mig. Av två anledningar, naturen och Håkan. Så det så.


I GÖteborg för några somrar sen såg jag och Ida en luftballong. Vi var mycket fashinerade och tog ganska många kort av denna. Här är en av bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela