Malin

En blogg om mig

Charlottenberg, promenad och varm choklad på Donken

Publicerad 2011-01-30 18:53:41 i allmänt,

Idag har jag gjort väldigt lite. Har visserligen pluggat lite. På tyskaglosorna som är tills imorgon. Men jag tror att de sitter. Ska läsa lite senare också. Ska ju även hitta på dessa känslorna. Men jag tror jag har en, om den gills. "duschsjungaren" ska jag kalla den. Ta i från tårna på de högsta tonerna, och göra grimaser. Annars får jag komma på något annat fint. Kanske typ "bakgrundsmusik" alltså, min tanke blev. Väligt tyst och lugnt, inte ta i så mycket. Hmm... Det kanske man kan köra på.

Var ute i två timmar med Matilda förut! Var så himla skönt. Vi gick i en timma. Sen hamnade vi på Donken med en varsin varm choklad och ett chokladmuffins. Var skönt att prata om allt verkligen. Vet inte allt vi sa, men det var om allt mellan himmel och jord. Så jag sa till henne att jag tycker vi ska ha det sopm tradition, en gång i veckan, en promenad. Fantastiskt!

Imorgon är det skola igen. Jag ska ta nya tag och jobba stenhårt med engelskan, så den blir klar! Sen ska jag ta nya tag med träning och bilkörning. Ska anstränga mig denna veckan och sen slappna av till helgen och fira mig jättemycket!

Ha en fortsatt bra kväll!


En trevlig dag för två vintrar sen. Ute och tränade i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela