Malin

En blogg om mig

Banken, träning, Håkan Hellström

Publicerad 2011-01-31 18:46:22 i allmänt,

Ja, då är nästan dagen slut. Och jag har inte kommit hem på riktigt förrän nu. Det har gått i ett idag, verkligen.

Var med mamma på banken för att fixa internetbanken till mig. Kan inte hålla koll på min ekonomi annars. Haha, nejdå. Men det är väldigt lättvindigt med bank på internet faktiskt. Känns som att jag har lite mer rörelse då. Så jag fick det, plus en pärm att sätta in alla papprena i, plus ett usb-minne av någon anledning! Sen beställde vi även hem ett riktigt VISA-kort till mig. Så nu börjar livet som 18-åring! Ska bli så vuxen nu att ingen känner igen mig. Haha.

Sen drog vi vidare till badhuset för att träna. Det var knökat med folk, så det var lite jobbigt. Fick vänta på maskiner och sådär. Så vi var inte där i mer än en timma, det gick så segt. Men lite blev det iallafall. Nu tar vi nya tag på onsdag!

Så nu sitter jag här och ska nog bege mig vidare till pianot. Men först, Håkan Hellström!


Kände för att lägga ut en bild på mina släktingar på mammas sida! Detta är från i somras när vi firade morfar (det kan vara två somrar sen, men det tror jag inte)

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-01-31 23:09:12

är det inte två somrar sen...? fast jag venne..

du borde lägga ut den på fb! :D



.. och inte ens jag har ett riktigt VISA-kort, hahahahhahahaha. jag har ett sånt där ungdoms-kort :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela