Malin

En blogg om mig

5 januari 2011

Publicerad 2011-01-05 14:13:38 i allmänt,

Justin Timberlake – Cry Me A River 
Denhär låten passar perfekt just nu. Har lyssnat på den hur många gånger som helst sen i måndags. Justin Timberlake överhuvudtaget går in i mina öron nu, det är Justin och Beyoncé. Jag vet inte varför, känner bara att de passar in just nu.
Beyoncé – Broken-Hearted Girl Typ denhär, perfekt.

Idag ska jag plugga körkortsteori. Har gjort ett avsnitt på Road Quizen, 144 frågor, om jag hade fel lyssnade jag på varför det blev som det blev, om jag inte fattade själv. Känns ganska bra med körkortet nu. Mitt krut i några veckor framöver kommer ligga där, lätt. Lite på kulturhistorian också, det får jag ta när jag pausar från körkortet.

Nu blir det vägmärken för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela