Malin

En blogg om mig

31 januari 2011

Publicerad 2011-01-31 16:05:56 i allmänt,

Hej!
Är nu hemma efter några saker som jag har tagit itu med.

Det första var såklart skolan, hade sång, tyska, matte och gemu. Ändå blev dagen mellan 09.10 och 14.20. Så det var utrdraget. Massa hål här och där och lunch. Men det är en slapp dag, så det är skönt. Sen körde jag bil när jag kom hem, det gick jättedåligt. Vet dock inte hur många felr lektioner jag kommer behöva. Känns inte som att det kommer bli 10 till iallafall, och det är ju skönt.

Ska iväg med mamma på lite uppdrag. Hon tjatar på mig som vanligt. MEN JAG HAR PRECIS ÄTIT, LÅT MATEN SMÄLTA LITE! Okej, lite aggression är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela