Malin

En blogg om mig

30 januari 2011

Publicerad 2011-01-30 00:12:50 i allmänt,

Hej, eller godnatt, eller vad ni nu föredrar!

Klockan har slagit över tolv, alltså är det söndag. Men jag ska nog lägga mig ganska så snart så att jag kan gå upp imorgon och göra läxor. Den jobbigaste läxan kommer vara sången. Kommer aldrig kunna hitta på två olika varianter till uttryck. Ajdå, borde ha funderat på detta mycket tidigare. Men så är det när man skjuter upp läxorna till sista timman! Samma med tyska-glosorna. Kommer aldrig lära mig dem. Jaja, det får bära eller brista detta.

Så nu gör vi ett sista ryck med tandborstning och ansiktstvätt innan vi sover!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela