Malin

En blogg om mig

29 januari 2011

Publicerad 2011-01-29 09:49:46 i allmänt,

Godermooooorgooooon!
Ser ut att bli en fin dag idag, ser solen lysa igenom lite smått. Härligt. Den valde en bra dag!

Ska ut till Savve sen med massa fina kompisar och fira mig. Ska bli redigt kul och jag längtar.

Sofie var här igår och vi kollade på handbollen, jag blev nog lite väl inne i matchen då jag råkade skrika i Sofies öra, SORRY! Men det var bara för att mamma var i köket och jag skulle säga att Andersson räddade ett skott. Haha. Synd att Sverige förlorade tillslut med 3mål. Så nu väntar Spanien i matchen om tredjepriset. Men jag tycker ändå att Sverige har spelat bra under VM'ets gång, över all förväntan hos mig iallafall. Men jag och Sofie skrattade massa, sen blev vi så trötta, så hon var tvungen att gå hem. Annars skulle nog båda somnat i soffan.

Idag blev jag väckt med frulle och paket på sängen, min mamma är för bäst <3 Varje år jag fyllt har hon kommit in så. Helt bäst är hon!

Klockan 19.37 kommer det viktigaste inlägget i min bloggs historia. Så ni vet.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2011-01-29 10:20:18

"kul skeemt" har förstört min tå!



Grattis åter igen Malin! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela