Malin

En blogg om mig

26 januari 2011

Publicerad 2011-01-26 09:24:42 i allmänt,

Godmorgon! Blir det nog för några av er. Men inte för mig.

Har varit på skolan en sväng, hade GeMu. Och jag gjorde klart allt så nu slapp jag läxa. Skönt! Så nu är jag hemma igen, ska köra halkbanan, tio åker vi. Ska bli jätteläskigt. Och jag kommer säkert köra som en kratta. Äsch, det skiter jag i. Jag får väl va dålig då.

Laddar upp med Vampire Weekend, gillert skarpt!



Vampire Weekend – Mansard Roof Denna låten rullar just nu!

Kommentarer

Postat av: Thea Johansson

Publicerad 2011-01-26 16:17:00

Bra musik!



SV: Jag är så peppad på det här! Det är verkligen helt fantastiskt!

Börjar bli lite nervös.. Men kul är det i alla fall :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela