Malin

En blogg om mig

24 januari 2011

Publicerad 2011-01-24 19:21:04 i allmänt,

Hej!
Oj, jag har inte skrivit något på hela dagen. Skönt.

Har visserligen pluggat den största delen sen jag kom hem från alla aktiviteter idag. Kultuhistoriaprov på torsdag är ingen större höjdare. Men jag får göra mitt bästa, och av det jag läser just nu så verkar jag förstå en hel del. Så det känns rätt bra just nu.

Har kollat på lägenhet idag, och imorgon säger vi upp den vi har nu. BARA TRE MÅNADER KVAR I VÄRLDENS SNYGGASTE LÄGENHET. Gud vad jag kommer sakna det här. Inflyttning första maj i den nya. Kommer aldrig trivas lika bra där som jag gör här. Så i april kommer jag ha fika på balkongen och mysiga tjejkvällar med de allra bästa vännerna man kan tänka sig. Kommer hata att flytta. Men lägenheten kändes rätt okej ändå, så det kanske blir bra på något sätt.

Har kört bil också, det gick jättedåligt. Och Tom märkte det, sa att jag inte var så koncentrerad som jag brukar. Och på onsdag är det halkbana, undrar om han ångrade sig idag när jag körde. Det blir iallafall jag och två killar till. Dom kommer märka alla fel jag gör, pinsamt. Ska köra INNE i Karlstad, med alla trafikljus, kommer få jävliga stressattacker känner jag, fan också.

Nu blev det ett långt inlägg. Men det får ni ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela