Malin

En blogg om mig

21 januari 2011

Publicerad 2011-01-21 16:31:34 i allmänt,

Hej!
Ska åka till pappa senare idag. Tänkte ta itu med designen en liten bit då.

Fick hem alla bilder jag beställde. De var bra, men det var några som var lite större i storleken än vanliga kort. Så jag vet inte hur det blir när jag ska ha i album. Alla går inte att klippa i, då kommer jag ta bort en del av motivet. Får se hur det blir. Kanske får hitta någon mer bokaktigt som jag kan klistra in bilderna i. Det spörs.

Men skolan idag var ganska kul, skrattade väldigt mycket och har tagit fina kort på folk och har kört viskleken. Dock slog den inte omgången igår. Igår var så bra med viskleken. "Han smeker hennes bröst och snurrar med snorren" blev till "Han slänger en struts runt snurren" igår. Underbart! Eller varför inte "Tomtenissen står i snön och moonar" blev till "De dricker inte rom tyskarna, de ålar". Så fantastiskt får vi till det. Underbart.


Tar lite random bilder från de 100 jag fick hem. Bild från nollningen av ettorna. Indianer deluxe!


Jag och Sofie på festivalen 2009


Ida och jag 2008 eller 2009, minns inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela