Malin

En blogg om mig

20 januari 2011

Publicerad 2011-01-20 14:15:12 i allmänt,

Hej!
Idag har "vi" (det var inte ens alla...) visat några nior hur det är med estetlektioner. Det var lite drygt, var tvungen va kvar utan att jag skulle göra något. Drygt, men vi körde viskleken, det förgyllde min dag!

Nu ska jag sätta mig och tänka efter vad vi kan köra på friidrotten idag. Blir troligen ensam tränare då Stefan skulle på något inför sjuan med sitt barn. Men det spelar ingen roll, jag kan ju dethär. Borde klara av det ensam. Tänkte att de ska få springa kanske. Eftersom några ska tävla i helgen, tror jag, så borde de inte köra så hårt. Vill ju inte att de ska få träningsvärk såhär innan tävling. Skulle ju sitta fint.

Imorgon åker jag till pappa, ska bli jätteskönt! Om han får i ordning på vattnet dvs... Utan vatten dör jag nog tyvärr.


En till bild från de 100 jag beställde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela