Malin

En blogg om mig

19 januari 2011

Publicerad 2011-01-19 12:23:57 i allmänt,

Hej!

Slutade väldigt tidigt idag, då jag inte har någon sånglektion, fick en ny tid som startar nästa vecka. Tyvärr ligger den tidigt på måndag morgon, som alltid. Tycker det är lite jobbigt faktiskt, min enda sovmorgon. Nej, då ska jag ha sång. Jaja, man får ta det som det är. Kommer ändå flyttas sen, eller nej. Det gör den inte, nu när jag tänker efter.

Dagen har varit bra, sjungit ensemble, haft piano och GeMu. Tre lektioner har jag haft. Skönt med lite frischema. Andra dagar är så stressiga! Imorgon kommer det nior till oss, har inga vanliga lektioner alls då, utan lite "hej, såhär ser det ut på estet". Jag och Johannes ska hämta alla på morgonen också, får va morgonpigg med andra ord. Men det är jag ju alltid! Såatteeeee.

(Dockan från igår hette inte alls Klas, utan Kurt. Så ni inte undrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela