Malin

En blogg om mig

18 januari 2011

Publicerad 2011-01-18 19:28:35 i allmänt,

God kväll, blir väl ordet för idag.

Har inte haft något tid alls till att skriva idag. Har gått i ett känns det som. Skola, träning, läxor, bakning. Men det är bra för mig att vara sysselsatt, blir väldigt lätt rastlös.

Ja, allt har gått bra idag med skola och sådär. Hade bad på idrotten, skulle ha livräddning, dock gjorde jag inte själva testet, utan övade bara. Slängde dock upp Klas (dockan vi skulle hämta på botten, jag döpte honom) i magen... Så det gjorde väldigt ont och jag trodde jag skulle dö. Ungefär så. Men annars gick det bra, att bogsera Anna!

Försöker verkligen att göra pianoläxan, men jag tror inte jag fattar till etthundra procent, så jag måste fråga David imorgon. Säga att jag tror mig ha kommit underfund med lite iallafall. Men inte kommer så mycket längre. Känns som att jag står och trampar på samma ställe bara. Men det fixar sig, som alltid.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-01-18 20:53:58

Fast jag menade tills nästa stressiga tisdag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela