Malin

En blogg om mig

16 januari 2011

Publicerad 2011-01-16 10:03:35 i allmänt,

Godmorgon!

Slappdag idag, som alltid på söndagar. Dock känns det inte jobbigt att gå till skolan imorgon, för vi har inte skola på riktigt. Vi ska sitta och göra uppgifter inför den kommande kursen SeMu som börjar efter sportlovet egentligen. Men det var vissa saker som tog tid, därför skulle vi få en dag till det imorgon. Ska bli jättekul. umgås med hela musikerklassen en hel dag, FUN!

Så nu ska jag sätta mig med min trave läxor. Låter inte så kul, och det är det inte heller. Måste få till en bra idrottsuppgift idag känner jag. Den måste bli helt felfri! Den ska jag satsa på mest faktiskt, och pianoläxan och sångläxan. Enda som får vänta lite blir tyskan, klarar nog att göra den nästa helg också. Eftersom vi inte har tyska alls nu till veckan! Härligt värre.

Nu ska jag se om vi har någon mat så jag får mig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela