Malin

En blogg om mig

15 januari 2011

Publicerad 2011-01-15 08:53:04 i allmänt,

Godmorgon!

Vaknade för några minuter sen, pigg som en lärka var jag då! Fröstår inte vad jag ska göra för att sova längre. Dock kan det bero på att jag somnade tidigt igår, redan innan tio i soffan, haha! Sen gick jag och la mig i sängen, och somnade direkt, och somnade ifrån Let's Dance utröstningen! Haha, bra där. Men jag fick reda på vem som åkte ut av mamma, så det gjorde inte så mycket.

Igår gjorde jag en "To do list" som jag ska använda mig utav idag. Den består av, massa plugg och städning. Ungefär sådär ser min dag ut. Måste orka ner på stan också, för att köpa kaninmat och hö. Lovade mamma det igår, eftersom jag ändå ska ner. Får väl ta mig en vända neråt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela