Malin

En blogg om mig

14 januari 2011

Publicerad 2011-01-14 15:39:30 i allmänt,

Hej!

Är nyss hemkommen från skolan. Samhällskunskapen idag var riktigt intressant! Pratade om lagar som gäller massmedia, grundlagar och några etiska lagar (som man inte behöver följa). Det kändes verkligen inte som att vi satt där i två timmar, det gick så otroligt fort.

Idag blir det annars en slappdag framför tv'n skulle jag tro. Om jag inte måste göra tyskauppgifterna, så att jag slipper dem under helgen. Ska bara slappa järnet då! Skönt.

På måndag blir det musik för hela slanten! Kul ska det bli iallafall, och börja fundera på turnén och sådär!

Kommentarer

Postat av: MODEMARTIN

Publicerad 2011-01-14 15:51:57

Vad hittar du på i helgen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela