Malin

En blogg om mig

11 januari 2011

Publicerad 2011-01-11 18:33:49 i allmänt,

Hej!

Idag var det första skoldagen efter lovet. Det kändes bra att få tillbaka en dagsrutin. Har inte haft någon alls nu på ett tag. Började med samhällskunskap också, det var riktigt roligt! Precis innan hade jag sagt "ogillade samhällskunskap mest av alla so-ämnen under högstadiet" tror jag får äta upp det faktiskt... Men läraren var jättebra, fick äta upp mina fördomar där också! Men det tror jag blir bra.

Annars var det jobbigt. Höll på att börja gråta i kafeterian, det var hemskt. Ville bara springa ut därifrån, men det hade nog varit ännu jobbigare. Så jag ställde mig och pratade med Emelie och Hanna, jobbigt ändå. Vände ryggen åt, stod så långt bort jag kunde utan att det skulle se dumt ut. Ett miffo som står i kafeterian helt ensam... Galet.

Det blir väl bättre med tiden, som jag så fint sa till Jonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela