Malin

En blogg om mig

Tjockismåndag

Publicerad 2011-02-27 22:29:26 i allmänt,

Det blev ingen Jam idag. Fick ett sms från hk där det stod att det var bytt pass. Till Zumba! Cina var nämligen sjuk och kunde därför inte ha ett Jam-pass. Det förstår man ju. Men jag och Edith gick dit ändå, även fast vi inte tyckte att Zumba var så kul. Men vi gjorde det bästa av situationen och det var mycket roligare och jobbigare denna gången iallafall. Men Jam blir det igen på tisdag, då är jag taggad till tusen!

Imorgon blir det fetmåndag med de bästa! <3 Dom kommer vid fyra ungefär då ska vi handla och baka och göra mackor och allt kul. Ska bli himla underbart faktiskt. Vi kommer prata tills våra käkmuskler värker! Och vi kommer skratta tills våra magar krampar.

Ska nog försöka läsa lite mer i Ego Woman, Gynnings andra biografi. Köpte den på bokrean faktiskt. Dit tar jag mig en sväng imorgon också, då för att inhandla någon kokbok! Trevligt värre, böcker behövs alltid. Inte minst kokböcker, iallafall för mig. Eftersom jag är värdelös på att laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela