Malin

En blogg om mig

opepp?

Publicerad 2011-02-15 21:49:20 i allmänt,

Det kanske är det man ska va, opepp. Inför ett ensemble eller terminsuppspel. Det gick jättebra och jag är jättenöjd! Det kändes fantastiskt bra och jag fick med mig känslan som jag och Rebecka övade på, underbart.

Den inställningen ska jag ha varje gång, att detta är världens tråkigaste grej och jag hatar detta, då kommer det troligen bli bra också.

Nu väntar klassrådet imorgon då jag ska ta upp två saker, Fråga-Olle-dagen och Lunchkonsert, om vi nu vill ha det. Och det vill jag iallafall! Så ska prata med mina kära klasskamrater om hur de tycker, sen kanske det blir tapetsera skolan med affischer och dylikt. Skulle vara hur kul som helst faktiskt!

Nu borde jag öva mer piano, jag satte allt ganska bra förut tyckte jag, bara D7(#5) som jag inte fattar, får ta det med David imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela