Malin

En blogg om mig

misslyckande

Publicerad 2011-02-07 17:34:05 i allmänt,

Well, det gick inte så bra för mig när jag skulle göra stuvade makaroner och falukorv. Det resulterade i att hälften av mjölken låg utspridd på hela spisen. Jaa, så bra är jag på att laga mat. Mamma kom till undsättning och hjälpte mig. Tillslut fick vi våran mat och nu är vi mätta och belåtna.

Jag har också varit duktig och gett uppgifter till rektyreringsmyndigheten. Får se om de kallar in mig ifall det blir en plikt igen. Tror jag ligger i zonen för att bli inkallad faktiskt. Men det skulle bara vara roligt, så jaa. Det gör mig inte så mycket.

Ska vara ännu mer duktig och göra ensembleläxan. Planka stämmor, hur nu det kommer gå. Inge bra alls skulle jag tippa på. Men vi får se, ska försöka göra mitt bästa. Sen om det inte går så får väl någon annan göra det. Ska väl inte ha krav på oss att vi ska fixa att planka. Herregud.

Mamma och jag tränade förut, spran 20min på Crosstrainern, på ett relativt hårt program. Blev närpå 5km, är jättenöjd över det! Så nu är jag fit inför BodyJamen imorgon, och alla andra pass som jag har under veckan som kommer. Känns skönt. Imorgon ska jag prata med någon i receptionen om ett möte med Maria, min medlemstränare. Ska se hur det är och sådär!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Jacoblive

Publicerad 2011-06-22 13:29:00

Thank you for the informative website

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela