Malin

En blogg om mig

med musiken i öronen

Publicerad 2011-02-03 20:20:11 i allmänt,

Har varit på träningen, det var tre glada flickor där, plus mig. Så vi körde lite hinderbana, eftersom Bea har tjajat på det i flera veckor nu, och eftersom att de inte var fler så tänkte jag "äh, vi kör". Men sen körde vi lite styrka i armarna med medicinbololen och styrka i benen. Så lite träning fick de sig också.

Och nu har jag bokat två pass på Hälsokompaniet! Bodyvive på onsdag (då ska jag även anmäla mig till Afron eftersom platserna är slut nu, men då hinner jag lätt) och BodyAttacken på fredag. Ska bli skönt nästa vecka när jag kommer igång. Ska fråga Edith vad hon skulle köra på tisdagen och se om jag kan hänga på då. Skulle vara riktigt skönt faktiskt. Ska komma upp i 18 träningar och få min överraskning, haha. Men det är kul och bra. Suveränt!

Nu ska jag fixa mig någon mat och invänta mina andra familjemedlemmar som idag består av Jonna och mamma.

Ha det gött så hörs vi!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-02-03 21:39:08

Bodyjam på tisdag!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela