Malin

En blogg om mig

mannen, myten, legenden

Publicerad 2011-02-09 20:40:19 i allmänt,

Håkan Hellström – Zigenarliv Dreamin 

Håkan rullar som allt vanligare i mina öron. Pluggmusiken står han för idag. Skriver som sagt engelska, och det går iallafall framåt, förutom ett litet avbrott på några minuter med lite irritation. Men den är över och kommer inte förrän imorgon igen, då jag och Sofie ska prata om det (vi är inte irriterade på varandra, utan på en gemensam grej)

Och snart ska jag återgå till plugget, men tänkte dra mig mot mitt klaviatur, aka elpianot och öva på läxan. Får se om jag får någon inspiration, just nu känner jag inte som helst. Inget svårt bara, inget svårt. Har en tendens ibland att göra saker krångligare än de är, tyvärr. Men nu ska det bli enkelt. Och inspirerat. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela