Malin

En blogg om mig

hatälskade attack

Publicerad 2011-02-21 19:52:45 i allmänt,

ÅÅÅÅH! Det är så jäkla jobbigt! Man får maten upp i halsen (påminn mig om att inte äta två stora potioner tacos innan....) och vill bara dö. Men när man kör de sista stretchningarna så älskar man att man orkade hela passet igenom. Nu gäller det att köra det en gång i veckan kanske, och verkligen köra tills man dör! För man älskar det efterråt.

Nu ska jag nog tvinga i mig lite müsli ändå, måste få upp energin i matväg efter detta passet iallafall. Är inte sugen på mat för fem öre, men det behövs! Så nu tar jag mig en lagomt stor portion med müsli och fil innan Top Model!

Och Bella, ska flytta till det gula höghuset precis bredvid Polishuset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela